Update 1.57 jest już dostępny. Sprawdź co się zmieniło.

Najnowsza aktualizacja jest już dostępna na serwerze testowym dla użytkowników PC. Oto pełny raport zmian aktualizacji 1.57.

W ramach przypomnienia oto jak możecie skorzystać z serwera testowego:

Pragniemy poinformować wszystkich graczy aby przed rozpoczęciem rozgrywki wykonali kopię zapisu gry. Plik save’a znajdziecie na swoim komputerze w tym miejscu:

C:\Users\[Nazwa użytkownika]\AppData\Roaming\HelloGames\NMS\st_[userid]

Aby dostać się na serwer testowy, klikamy na koncie steam w zakładkę biblioteka, wyszukujemy NMS i ponownie klikamy na grę prawym guzikiem myszki, przechodząc do ustawień. Wyszukujemy zakładkę „BETAS„, wybieramy opcję „Code 3xperimental” pod menu „Wybierz wersję beta…”

Oto lista zmian w najnowszym patchu:

 

  • Naprawiono problem z zapisaniem planety w dzienniku podczas wyjścia na powierzchnie z niektórych modeli statków
  • Naprawiono problem silników impulsowych, który uniemożliwiał ucieczkę pomiędzy falami myśliwców kosmicznych strażników
  • Naprawiono problem NPC w bazie. Po jej przeniesieniu lub likwidacji niektórzy z nich nie reagowali na interakcję
  • Zwiększono czas przechowywania paliwa w urządzeniach hydroponicznych
  • Naprawiono bugi związane z niektórymi stworzeniami
  • Naprawiono awarię związaną z generowaniem terenu
  • Naprawiono problem z shaderami PC powodujący wyłączanie się gry
  • Ulepszono wydajność
  • Poprawiono czas wczytywania się gry (około 5-10% czas skoku Warp, 30% czas wgrywania się gry)
  • Poprawiono wydajność shaderów w celu zapewnienia lepszej jakości rozgrywki na słabszych komputerach
  • Naprawiono problem z liczbą miejsc dostępnych w kontenerach na frachtowcu
  • Naprawiono problem uniemożliwiający rozbudowę bazy na frachtowcu
  • Naprawiono problem ze znikającymi budynkami podczas skanowania radarem planetarnym
  • Naprawiono problem z ładowaniem się skanerów na fregatach
  • Naprawiono problem z możliwością całkowitej naprawy fregaty – uff 🙂
  • Naprawiono problem z błędną lokalizacją podczas dołączania do rozgrywki multiplayer
  • Znaczniki zanikają teraz po osiągnięciu celu
  • Naprawiono problem samo oznaczających się znaczników
  • Poprawiono namierzanie statków podczas rozgrywki PvP
  • Poprawiono wygląd znaczników na statkach
  • Naprawiono wizualne problemy gogli analitycznych
  • Poprawiono mapowanie kontrolera Steam
  • Usunięto nie potrzebne produkty z analizatora
  • Muzyka podczas walki, jest teraz aktywna przy starciach z biologicznymi okropnościami
  • Nieco zwiększone obrażenia od biologicznych okropności
  • Naprawiono nieprawidłowy wzrost nagród z misji, po przeładowaniu gry
  • Naprawiono problem z wdrożeniem pola siłowego po osiągnięciu jego zerowej wartości
  • Naprawiono problem z kolorami strumieni lasera, podczas wydobycia w rozgrywce multiplayer
  • Naprawiono problem z niewłaściwym wyświetlaniem stanu amunicji Blaze w multi narzędziu
  • Naprawiono problem z widocznością multi narzędzia w trybie fotograficznym
  • Naprawiono problem zbugowanego pola siłowego podczas zmiany rodzaju promienia
  • Naprawiono problem celowania podczas biegu
  • Naprawiono problem z wyświetlaniem chmur w rozdzielczości 4k
  • Udoskonalono modele graficzne niektórych biomów egzotycznych
  • Udoskonalono modele graficzne sprzedawców technologii na stacjach kosmicznych
  • Zwiększono widoczność podziemnych zagrożeń, toksycznych
  • Udoskonalono modele graficzne podziemnych technologii

Studio dziękuje wszystkim graczom za poświęcony czas podczas zgłaszania błędów. Dzięki Wam zaraportowaliśmy ich w tym tygodniu 7. Zachęcamy do aktywnego brania udziału w życiu tej społeczności. Nasz Discord znajdziecie TUTAJ!