Datamining – przygotowywanie jedzenia, zmiana malowani statku i wiele innych!

Dataminig w No Man’s Sky pokazuje co pojawi się w przyszłości w grze. Jesteście ciekawi? – zapraszamy!

Jak większość gier, nms jest na bieżąco przeszukiwane przez data – miner’ów. Wszystkie dane znalezione w archiwach gry to zawartość, która już znajduje się na naszych komputerach, jednak gra z nich nie korzysta. Odnaleziono wiele ciekawych informacji, które zapewne będą wprowadzane do gry stopniowo w kolejnych aktualizacjach. Oto do czego dokopali się poszukiwacze.

Żywność / Przyrządzanie pokarmu

W grze pojawi się możliwość przygotowywania posiłków. Na interakcję gracza z pożywieniem wskazują poniższe informacje. Widzimy tutaj spis nazw oznaczonych „żywność” wśród których znajdują się takie frykasy jak jajka, mleko, mięso oraz owoce. Czy system ten wpłynie na naszą postać? Jeśli tak oznacza to że oprócz funkcji podtrzymywania życia, będziemy musieli też zaspokajać głód.

FOOD_INGREDIENT_SUB – Raw Ingredient

FOOD_COOKED_SUB – Edible Product

FOOD_FISH_VEG_NAME – Fish Eggs

FOOD_FISH_MEAT_NAME – Salty Fingers

FOOD_FLYER_VEG_NAME – Flyer Milk

FOOD_FLYER_MEAT_NAME_L – Meaty Wings

FOOD_FIEND_VEG_NAME – Monster Eggs

FOOD_FIEND_MEAT_NAME – Fiendish Roe

FOOD_BLOB_VEG_NAME – Sticky Honey

FOOD_BLOB_MEAT_NAME – Offal Sac

FOOD_GEK_VEG_NAME – GekMilk

FOOD_GEK_MEAT_NAME – ProtoSausage

FOOD_DIPLO_VEG_NAME – Giant Egg

FOOD_DIPLO_MEAT_NAME Diplo Chunks

FOOD_REX_VEG_NAME Regis Grease

FOOD_REX_MEAT_NAME Scaly Meat

FOOD_CAT_VEG_NAME Leopard-Fruit

FOOD_CAT_MEAT_NAME Feline Liver

FOOD_STRIDER_VEG_NAME Tall Eggs

FOOD_STRIDER_MEAT_NAME Strider Sausage

FOOD_COW_VEG_NAME Fresh Milk

FOOD_COW_MEAT_NAME Raw Steak

FOOD_CRAB_VEG_NAME Crab ‚Apple’

FOOD_CRAB_MEAT_NAME Leg Meat

FOOD_GENERIC_VEG_NAME Creature Egg

FOOD_GENERIC_MEAT_NAME Meaty Chunks

FOOD_GENERIC_MILK_NAME Wild Milk

FOOD_PLANT_LUSH_WILD_NAME Impulse beans

FOOD_PLANT_LUSH_FARM_NAME Pilgrimberry

FOOD_PLANT_HOT_WILD_NAME Fireberry

FOOD_PLANT_HOT_FARM_NAME Solartillo

FOOD_PLANT_COLD_WILD_NAME Frozen Tubers

FOOD_PLANT_COLD_FARM_NAME Glass Grains

FOOD_PLANT_TOX_WILD_NAME Jade Peas

FOOD_PLANT_TOX_FARM_NAME Non-Toxic Mushroom

FOOD_PLANT_RAD_WILD_NAME Grahberry

FOOD_PLANT_RAD_FARM_NAME Sievert Beans

FOOD_PLANT_DUST_WILD_NAME Aloe Flesh

FOOD_PLANT_DUST_FARM_NAME Cactus Nectar

FOOD_PLANT_GLITCH_NAME Hexaberry

FOOD_PLANET_ALL_1_NAME Heptaploid Wheat

FOOD_PLANET_ALL_2_NAME Sweetroot

FOOD_PLANET_ALL_3_NAME Pulpy Roots

FOOD_PLANT_CAVE_NAME Marrow Flesh

FOOD_PLANT_WATER_NAME Kelp Rice

FOOD_PLANT_POOP_NAME Wild Yeast

FOOD_PLANT_DEATH_NAME Meat Flakes

FOOD_MISC_STELLAR_NAME Silicon Egg

Customizacja wyposażenia / statków

Coś na co czekamy wszyscy. Możliwość zmiany koloru statku, frachtowca oraz fregat. System malowania, oraz zmian kosmetycznych trafi do gry. Część plików wskazuje na przyszłą możliwość customizacji egzo – kombinezonu, multitool’a oraz naszego statku. Hip, hip…

CUSTOMISE_VEHICLE

CUSTOMISE_SHIP STARSHIP MODIFICATION

CUSTOMISE_WEAPON

INTRCT_CUSTOMISE_VEHICLE Recalibrate Exocraft Visuals

INTRCT_CUSTOMISE_SHIP Recalibrate Starship Visuals

INTRCT_CUSTOMISE_WEAPON Recalibrate Multi-Tool Visuals

Wyścigi statków

Tak tak kochani. Będziemy mogli ścigać się w przestworzach! System testował już określanie punktu startu i końca wyścigu. Będziemy więc mogli sprawdzić się kto jest lepszym pilotem.

BLD_RACE_SHIPSTART_NAME_L Starship Race Initiator

Lokalne misje / Tygodniowe wyzwania

Wreszcie „przyziemni” fani gry, znaczy tacy, którzy nie rozbijają się po galaktyce tylko skupiają na kolonizacji swojej planety, będą mieli do dyspozycji lokalne misje. Oznacza to że na Waszej planecie co jakiś czas ktoś poprosi Was o pomoc. Będziecie mogli wybierać spośród kilku rodzajów misji takich jak np. obrona punktu przed piratami lub strażnikami, dostarczenie surowców lub odnalezienie zaginionych danych. Każdy z Nas zaś będzie zaopatrywany w cotygodniowe kamienie milowe po, których ukończeniu będziemy bogaci i sławni. Wszystko to oczywiście wpłynie na nasze relacje z rasą dominującą w danym układzie.

 

UI_COMM_WEEK_02_TITLE

Community Research

UI_COMM_WEEK_02_SUB

Help Specialist Polo – Week 2 of 8

Quicksilver / system handlowy

Quicksilver to nazwa robocza specjalnego sklepu z egzotykami. Za zapewne nie małe kwoty, gracze dostaną możliwość handlu. Coś na zasadzie sklepu steam. Będzie można tam nabyć rzadkie statki, egzotyczny ekwipunek i zapewne zdobienia wyposażenia.

TRADE_BUY_SPECIAL_SHOP Buy exotic collectables from the Quicksilver Trade Network

TRADE_SPECIAL_SUB Exchange Quicksilver for unique, one-off items.

SPECIALSHOP_DESC Welcome to the Quicksilver Trade Network

SPECIALTERMINAL_HEADING Connection to Quicksilver Trade Network established. Exchange Quicksilver for exotic collectables. Consult the Mission Log and earn Quicksilver through Community

To jedne z ważniejszych cyfrowych wykopalisk. Głośno mówi się też o mikropłatnościach oraz nowej walucie w grze, jednak będzie dotyczyć tylko elementów ozdobnych gry jak specjalne malowania statków lub narzędzi. Wiemy że studio nie popiera pay to win, więc nie musimy martwić się o przewagę spowodowaną grubym portfelem. Kiedy wszystkie zmiany trafią do gry, dokładnie nie wiadomo. Zmiany zapewne będą wprowadzane stopniowo podczas kolejnych aktualizacji.