Patch 1.60 – duże poprawki!

Pełny Polski opis zmian – miłej lektury 🙂

  • Dodano możliwość modyfikacji sylwetki.
  • Włączono możliwość bindowania funkcji szybkiego menu.
  • Naprawiono błąd zapisywania baz.
  • Przywrócono możliwość używania „guzików” podczas korzystania z menu.
  • Śmierć przez upadek w kosmosie nie pozbawi gracza itemów, odrodzimy się z nimi w bezpiecznym miejscu. Na permadeath nasza postać zostanie zresetowana w bezpiecznej pozycji – nie zginiemy.
  • Dodano dodatkowe lądowiska na stacjach Atlas oraz anomaliach.  .
  • Naprawiono problem znikających baz w teleportach po ich usunięciu .
  • Poprawiono audio oraz naprawiono kilka błędów.
  • Przedstawiono masę nowych opcji optymalizacji.
  • Naprawiono problem „rykoszetów”, które nie zadawały obrażeń.
  • Naprawiono odrzutowe buty, które w niektórych przypadkach miały problem z działaniem.
  • Dodano możliwość odznaczania markerów.
  • Naprawiono problem znikających markerów po wejściu do Exocraft.
  • Naprawiono problem liczby drapieżników atakujących gracza.
  • Naprawiono problem kontenerów na frachtowcach. W ich miejsce można postawić pomieszczenie magazynowe – dodano odpowiednie blueprinty ich wykonania.
  • Dodano funkcjonalny chat dla rozgrywki multiplayer na PC.
  • Dodano nową formę ataku biologicznych horrorów…
  • Naprawiono dialogi Nady i Polo.
  • Naprawiono problem sieci podczas budowy bazy.
  • Naprawiono błąd blokujący możliwość budowy bazy.
  • Naprawiono błąd w menu głównym, który nie pozwalał nam kontynuować gry.
  • Naprawiono błąd w menu ekwipunku.
  • Naprawiono wiele mniejszych powodów zawieszania się gry.
  • Dodano nowe informacje dla steam.
  • Naprawiono problem odkryć w grze multiplayer. Są od razu widoczne dla pozostałych graczy.
  • Naprawiono problem znikającej technologii po jej naprawieniu.
  • Naprawiono problem ceny statku po naprawie.
  • Naprawiono problem rafinacji Pugneum w Big Ball.
  • Zmieniono duplikujące się ikony.
  • Naprawiono problemy z wizualizacją terenu.
  • Naprawiono problem zegarów w grze multiplayer.
  • Naprawiono problem usuwania części budowli podczas obecności gracza w pobliżu.
  • Naprawiono problem misji polegających na karmieniu kreatur. Pokazują się w logach.
  • Naprawiono problem dźwięku podczas wzywania statku.
  • Naprawiono animację wielonożnych kreatur.
  • Naprawiono problem z obrotem Multi tool’a.
  • Naprawiono problem dwuręcznych tool’i, który uniemożliwiał korzystanie z melee.
  • Naprawiono problem niedziałającej kamery – zmiany widoku.
  • Usunięto nieużywane przedmioty z katalogu.
  • Naprawiono problem skanowania strażników czteronożnych oraz „walkerów”.
  • Naprawiono problemy kolizyjne fregat.
  • Naprawiono problem kolizji z drzwiami bazy.
  • Exocraft ecobay’e mogą być budowane na innych strukturach.